نوین

نوین


بهترین تمرینات ساده ورزشی برای کاهش وزن!

 

 
 
 


 

چند تمرین ساده ورزشی برای کم کردن وزن
 


کاهش وزن یک پروسه طولانی مدت است .نتایج آن از فردی به فرد دیگر به نسبت ژن ، جنس و وزن فرد متغیر است. و اما تمرینات ورزشی که به شما کمک خواهند کرد تا در این راه پیروز شوید عبارتند از :


1- دوچرخه سواری:
دوچرخه سواری یکی از بهترین روش های کاهش وزن است چرا که به شما اجازه می دهد بدون ایجاد هرگونه استرس و فشاری فقط روی تحرک تان تمرکز کنید. اگر در خانه تان دوچرخه ثابت دارید حتی زمانیکه هوا سرد است هم می توانید این ورزش را در خانه انجام دهید. اما دوچرخه سواری در بیرون از خانه با تحرک و جذابیت دیگری همراه است.


2- دویدن – پیاده روی – پیاده روی تند
دویدن نیز یکی دیگر از ورزش هایی است که فرد می تواند بوسیله آن براحتی وزن کم کند چرا که این ورزش نیازمند تحرک تمامی بدن شماست. پیاده روی نیز راه خوبی برای سوزاندن کالری هاست تا زمانیکه بصورت ورزش باشد نه بصورت قدم زدن و پشت ویترین مغازه ها ایستادن؛ و پیاده روی سریع بهترین راه برای کاهش وزن و همچنین به تعادل رساندن آن است.


2. تمرینات با زمان استراحت
تمرینات ورزشی مانند ایروبیک یکی دیگر از آن ورزش هایی است که شما بوسیله آن براحتی می توانید از شر کالری های اضافی بدن تان راحت شوید. می توانید ابتدا با تمرینات سبک شروع کنید و سپس به مرور زمان آن را تشدید کنید.


3. دراز و نشست
دراز و نشست یکی از راحت ترین و در دسترس ترین ورزش هایی است که به شما کمک می کند تا وزن خود را کاهش دهید. شما براحتی در خانه می توانید این کار را انجام دهید. به گزارش نیک صالحی ،دراز نشست چربی های شکم شما را از بین برده و عضلات کمر و شکم شما را تقویت می کند. می توانید این کار را با در دست گرفتن دو وزنه انجام دهید. البته نه در ابتدای کار!


4. از دیگر ورزش هایی که به شما در کاهش وزن کمک می کنند بالا و پایین رفتن از پله ها ، شنا وبلند کردن وزنه های مخصوص ورزشی ( سبک) و... است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: بردی نشین ׀ تاریخ: سه شنبه 8 آذر 1390برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , bardi.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com